Dodatečně doplněný rozhovor s Michalem-CZ

27.07.2014 09:20

 

    Něco tu schází. Že by to byl ještě jeden rozhovor? Ano, Michal-CZ mi poslal měsíce chybějící poslední rozhovor na téma Kampaň jednoho hráče a položku Hra pro Více hráčů. Takže byt' se zpožděním, ale přece jen ho dodal. Odpovědi jsou obsáhlé a místy i vtipné, takže se můžeme podívat podívat na to, co Michal odpověděl.

 

 

 

Když sis úplně poprvé póštěl videosekvenci v Kampani, kde je vidět obrovská skála a na obzoru se přibližuje vrtulník, říkal sis, jaké dobrodružství ve hře Vietcong na Tebe čeká?
Ano, napadlo mě něco typu ,,tak ted' začíná něco velkého''. Zkrátka všude jsem byl plný očekávání, jaké překvapení mě čeká za dalším rohem.

 

 

Jak bys osobně porovnal podoby vybraných hlavních postav, které byly zpracovány díky reálně nafocených modelů, kteří své tváře postavám propůjčili? Tyto modely lze najít hned na začátku Fotogalerie. Modelové jsou: Petr Brožka (Steve R. Hawkins), Michal Estrada (Joe Crocker), Tomáš Ronovský (Peter James Defort) a Richard Mikyska (C.J. Hornster)
Na tehdejší dobu a možnosti techniky oproti současnosti si myslím, že vývojáři předvedli přímo ukázkovou práci. Podoba postav je až šokující.

 

 

Je něco, co ti v příběhu v Kampani chybí? A co tě třeba překvapilo, at' už příjemně nebo né zrovna moc vesele?
Ve hře mi prakticky nic nescházelo, ba naopak jsem byl příjemně překvapen, co se ve hře všechno nachází. Přemýšlel jsem např. i zda tam bude nějaký raketomet nebo plamenomet. Trošku mě mrzelo, že nemohu ovládat třeba minomet, ale jinak mi ve hře skutečně nic nechybělo. Největším překvapením bylo to, když jsem v misi ''Řeka Khe Bana'' usedl do motorového člunu a v ruce se mi objevil kulomet M-60. Tak jsem si říkal: ,, to bude něco '' :D

 

 

Ted' jedna z těch klasických otázek z předchozích rozhovorů: Jaký je tvůj pohled na obsazení českého dabingu? Klidně můžeš uvést i hlas konkrétní postavy.
Dabing je naprosto perfektní a myslím si, že se k postavám perfektně hodí. Tak např. Hornster má hlas, který zní jako jeho vlastní. Můj oblíbený dabér je Filip Švarc, který Defortovi propůjčil naprosto úžasný a jedinečný hlas. Kdykoliv se dívám na nějaký film a slyším jeho hlas, vybaví se mi hned VC a Defort.

 

 

Jak bys všeobecně ohodnotil Fist Alphu? Zpracování zahuštěné džungle, hlavní postavu Warrena Douglase, mise a závěr poslední mise ''Operace: Pěst Alfa'', kde odlétá vrtulník s týmem zpátky na základnu?
Přídavek je už třešínkou na dortu, protože přinesl ještě další škálu zábavy, vtipů a především zbraní. Mise jako např. PANDOŘINA SKŘÍŇKA nebo ÚTOK NA NUI PEK jsou úžasné, když se můžete pohybovat v okolí základny a poznat co se nachází okolo místa, kde tráví hodně času v průběhu první hry. Nové prostředí je perfektně zpracované, stejně jako hlavní postava. Během čtení manuálu, který je součástí datadisku jsem našel informace o postavě a době kdy se příběh odehrává.

V tom okamžiku jsem si vzpomněl na původní hru a misi PŘÍLET, kdy vám Hornster ve vrtulníku vypráví o chlápkovi, kterého trefila kulka z Ákáčka přímo do hlavy a říkal jsem si, jak asi hra skončí. Než jsem dokončil misi OHNIVÉ PEKLO domníval jsem se, že budu třeba hrát misi ve vesnici Jarai a po krátké přestřelce bude videosekvence, kde se naplní osud hlavního hrdiny datadisku.

 

 

Ted' jedna speciální otázka ke Kampani navíc: Máš tu možnost se oficiálně v rozhovoru vyjádřit k našemu Krátkému Vietcong Filmu. Zajímalo by určitě většinu návštěvníků názory druhých a tak se zeptám, jak bys tento ''zfilmovaný'' projekt ze svého pohledu ohodnotil? A co tě v něm překvapilo?
Film bych ohodnotil jako absolutně perfektní a velice vtipný. Jako takovou perličku považuji ten okamžik, kdy se zjeví na nebi holohlavý Seržant Pohlreich, který nás učil běhat. :) Ohodnotil bych film deseti body z deseti. Překvapilo mě množství vložených hlášek ze hry, které jsem třeba ani neslyšel. Prostě skvělá práce ;)

 

 

Přejděme k otázkám, které se týkají části Více hráčů. Všichni Elit'áci si nastálo zvolili výběr postavy a její pokrývky hlavy. Povíš nám, proč sis ty vybral Deforta s tím klobóčkem, co má Seržant Douglas? Byla to volba čistě náhodná nebo máš k Defortovi nějakou vazbu?
Postavu Deforta jsem si vybral záměrně, protože je to má oblíbená postava. Klobouček jsem si vybral kvůli tomu, že jej Defort nosí ve většině misí a tak nějak jsem si na něj zvykl. Jednoduše Defort bez kloboučku by nebyl Defort. :) V době, kdy jsem hrál airsoft jsem klobouček běžně nosil a plnil jsem úlohu týmového radisty, Když jsem na zádech nosil repliku vysílačky AN/PRC-25 a kámoši mi říkali Deforte :)

 

 

Máš při hře vypnutý HUD nebo máš rád přehled ve všech ukazatelích? A pokud to máš tak nebo tak, z jakého pro tebe osobního hráčského důvodu?
Ve hře mám zaplé kompletní HUD, protože hru beru špíše jako zábavu, než jako nějaký těžký simulátor přežití v džungli. Pokud však hraji real, tak hra mi nedělá žádný velký problém, jelikož ji hraji už nějaký ten pátek :D

 

 

Jaký typ(y) kooperativních map preferuješ a který tě odrazujou?
Přitahují mě mapy v džungli nebo otevřenější krajině, kde je volnost plánování postupu a přehled o situaci, jako např. kde je nepřítel atd.. Mapy, které mě odrazují jsou přesným opakem těch, které mám rád. Mezi mé oblíbené rozhodně nepatří ty v budovách, pyramidách či nějakých tunelech. Prostě uzavřené mapy nejsou mé oblíbené. Na Elit'áckém serveru mě baví každá mapa, která je součástí map-listu a proti seznamu map nemám žádné výhrady a nezbývá říci nic jiného, než dobrá práce ;)

 

 

Další kontroverzní otázka: Občas... no, co občas - každou druhou hru narážíme na kretény online ve Vietcongu. Byl si někdy svědkem vyhrocené situace, kdy to v chatu pro zprávy hodně vřelo nebo lítaly v rychlém sledu TeamKilly?
Tato zkušenost je bohužel dosti smutná, ale je téměř každodenní součástí našich společných her. Pokud se ve hře stane to, že je omylem zabit hráč jiným hráčem a ten se následně omluví, tak to považuji za normální a vyřešené. Občas se mi také stane nepříjemná situace, kdy mi nějaký spoluhráč vběhne přímo do palební linie nebo do míst kam jsem hodil granát a to nemám rád.
Co je však ještě horší je okamžik, kdy se připojí nějaký idiot co si jde léčit komplexy nebo špatnou náladu a začne se chovat dle sebe. Takový člověk nemá co pohledávat v režimu kooperace a jít hrát DM. Jsem vděčný našemu adminovi, že takovou situaci vždy rychle a s přehledem vyřeší.

 

 

Myslíš si, že je dobře, že se na Elitu při hře i na web napojují známí hráči? Ona je to výhoda v tom, že když nemá čas si v daný den a čas zahrát Elit'ák, zastópí ho náhodně jiný přátelský hráč, který s náma hrává a o dobrý Coop je postaráno. Pak má člověk po skončení hry dobrý pocit z plodné hry. Co si o tom myslíš ty?
Ano, je skvělé poznávat stále nové a nové hráče pokud se jedná o ten typ, který se rozhodl pracovat jako součást týmu a hrát slušně jako ostatní. Skvělý zážitek vždy pochází ze skvělé hry se skvělými hráči. To, kdo se nachází ve hře je určitě důležité pro zábavu a bezproblémové hraní.

 

 

Posledních pár měsíců si nebyl aktivní. Prozradíš naším čtenářům, co tvoji absenci zapříčinilo?
Důvodem mé několikaměsíční nepřítomnosti bylo to, že jsem v důsledku poruchy přišel o svůj téměř nový počítač. Byl jsem nucen používat jako náhradu starý stolní počítač, který pro spuštění hry nebyl dostačující. Dalším důvodem bylo to, že na nákup nového jsem neměl dostatek peněz. Když se rozhodnu koupit nové PC, musí to být kvalitní stroj, který vydrží řadu let a takové bohužel něco stojí.
Zájem o hraní této hry byl, ale tak velký, že jsem si nové PC pořídil co nerychleji. Bohužel kombinovat hraní se školou, kdy máte hromadu starostí je téměř nemožné. A posledním problémem bylo to, že jsem neměl žádné zkušenosti, jak bude hra fungovat na operačním systému WIN 8. Za nějakou dobu jsem problém vyřešil a nyní mohu opět hrát s naším skvělým týmem.

 

 

Poslední otázka: Jak to vidíš s Vietcongem dál? Budeš ho hrát nadále kdykoliv a pokud to bude možné, tak i s naším Elit'áckým Kolektivem?
Ano, hraní Vietconga mám stále v plánu kdykoliv budu mít čas a bude dostatek spoluhráčů pro skvělou hru. S Elit'áckým týmem chci hrát kdykoliv budu mít příležitost a čas, protože se jedná o skutečně perfektní tým.

 

    Díky za zodpovězení otázek! At' se ti dál daří ve studiu, osobním životě a ve Vietcongu se to jen práší vystřílenými náboji a máš na svém triku mnoho zabitých drzých Kongů!

 

    ... :-) ty seš vůl s tím Seržantem Pohlreichem! X-DDD To bylo dóst dobrý! :-D

 

zpět na Novinky

zpět na Úvodní stránku