Teamrespawn po restartování mapy HamburgerHill

16.04.2015 20:14

 

    V tomto článku se budeme věnovat zajímavosti, na kterou není běžné ve Vietcongu narazit. Zatím bylo zjištěno, že tuhle jedinečnou zvláštnost má jenom mapa HamburgerHill (mise Dobývání kopce z Kampaně). Kdysi dávno jsem při hraní téhle mapy chtěl provést restart. Po něm bylo vše jak má být. Kolik bylo na mém serveru hráčů si už nevzpomenu.

Po tom, co jeden voják byl Kongama zabit, už se znova hned ''nenarodil'' na startu, přičemž metoda znovuoživení je nastavená ,,Bez zpoždění''. Pořád jsem se díval na tabulku a dotyčný hráč měl svůj řádek se jménem, skórem a pingem pořád v šedé barvě. Byl stále mrtvý. Říkal jsem si, jak je tohle možný? U žádné jiné mapy jsem se s něčím takovým nikdy nesetkal. Děje se to jen u ''Hambáče''.

Kontaktoval jsem proto s prosbou našeho Čestného Hosta [AT]Petera Shannona_CZ , který o téhle - můžeme konstatovat - závadě nevěděl a posléze si ji mohl i sám osobně se mnou prověřit. Nejdřív jsem tedy založil svůj herní server Crocker's Public Server. [CZECH] a začali s testováním. Zabili jsme každý jednoho, až dva Kongy a poté jsem mapu restartoval. Znova jsme šli na Charlieho a já se pak nechal zabít. A znova to přišlo. Už jsem se nenarodil okamžitě podle nastavení serveru a mohl jsem se dívat jen na to, jak Peter hraje. Šli jsme tedy totéž vyzkóšet i na Elit'ácký dedicated server a tam se dělo to samý - automatické přepnutí na Teamrespawn.

Prvně jsme si totiž říkali, že možná se tohle děje na některých typech herních serverů. Ale ukázalo se nakonec, že nehraje roli, jestli je server založen uživatelem nebo se hraje na stálém. Následně jsme ještě vyzkóšeli, zda se tenhle tzv. bug s Teamrespawnem přenese i na jinou mapu, když ju změníme, ale to se nepotvrdilo u obou typů serverů. Je tedy jediný způsob, jak tuto mapu celou začít odznova a to pomocí příkazu nextmap, kdy se celá mapa načte úplně odznova.

Nejvíce je ale zajímavé opravdu to, že se tohle u jiných map neděje. Proto je HamburgerHill taky jedinou mapou, kterou odjakživa nechávám s časem dojít do konce, než přijde na řadu další mapa nebo v případě prodlóžení hry na tomto rozbahněném kopci plného kráterů a mrtvol je lepší z pozice administrátora zvolit přidání času prostřednictvím konzole. A nebo bych mohl využít tu první možnost s příkazem, což ale běžně nedělám.

Závěrem se dá konstatovat, že pokud by hráči - klienti serveru rozjeli hlasování o restartu na Hambáču, s vysokou pravděpodobností by se metoda znovuoživení hráčů přepnula opět na Teamrespawn, pokud by se hrálo pod jinou metodou znovuoživení. Tahle varianta testu sice není doposud vyzkóšená, ale co není, může někdy být...