Unikátní Vietcong - ohlédnutí za dosud nepřekonaným českým projektem

06.11.2016 13:50

 

    Jak už napovídá samotný nadpis článku, tak jsem dostal tip od jednoho z našich nových známých spoluhráčů ( přiřazeni do sekce Elit'áci a stálí hráči ), od DanyBoyeCZ si přečíst docela obsáhlý recenzní článek na webu games.tiscali.cz o Vietcongu po mnoha uplynulých letech. Je to docela zajímavé čtení tohoto hodnocení a popisování toho, jak byla hra vyvíjena a jaké předlohy byly k dispozici.

Při té příležitosti byl k rozhovoru na tamním článku přizván po letech jeden z hlavních zakladatelů a členů PTERODON týmu Jarek Kolář. Rozhodl jsem se proto tedy vydat tento článek pro zdejší Novinkovou archivaci mezi ostatní články. Věřím, že si budete moct co počíst. Přikládám i přímý odkaz na článek webu, na kterém byl publikován a je zde již zmíněn v prvním odstavci.

 

    ,,Stopař i vysílačka byly důležité mechaniky pro vyprávění příběhu. Stopař nás prováděl levelem a upozorňoval na nebezpečí. Výhoda byla (na rozdíl od jiných her, které nechají hráče vláčet ve follow módu za jinou postavou), že byl nepovinný. Vysílačka plnila funkci checkpointů. Zároveň hráči přiblížila postavy a vysvětlila mu jeho situaci,“ říká Kolář

http://games.tiscali.cz/tema/vietcong-je-i-dnes-unikatni-hra-ohlednuti-za-dosud-neprekonanym-ceskym-projektem-286453